Dlaczego Bookanka? [VIDEO]

Witajcie,

Pierwszy wpis na blogu, zasługuje na okrzyk radości: JUCHU! Ten blog będzie wsparciem dla mojego kanału na YouTube: Bookanka, gdzie oczywiście zachęcam do zaglądania. Dlaczego Bookanka? Na to pytanie odpowiada film poniżej. Jednak jeśli wolicie nieco o tym przeczytać to śpieszę z wyjaśnieniami.

Nazywam się Anna Choińska i uwielbiam książki. Czytam ich na prawdę wiele, ale brakuje mi miejsca gdzie mogłabym o nich porozmawiać (podejrzewam, że jest ich wiele i chętnie je poznam, więc zostawcie linki w komentarzu). Lubię :

  • fantastykę, która pozwala mi udać się do krainy marzeń;
  • powieści historyczne, dzięki którym poznaję ciekawe historie;
  • kryminały, które zostawią mnie z gęsią skórką;
  • romanse historyczne, takie moje guilty pleasure.
Myślę, że więcej o mnie dowiecie się w trakcie obserwowania tego bloga, kanału na YouTube, Instagrama, czy Facebooka.

Pozdrawiam!



Komentarze

Popularne posty