Nowy Film: Pakiet ILLUMINAE od Moondrive oraz Lubimyczytac.pl - Bookanka

Są takie rzeczy, które ciężko opisać. Na szczęście żyjemy w czasach, gdy można to nagrać. O akcji crowdfundingowej wydawnictwa Moondrive dowiedziałam się dość późno, gdzie w zasadzie było pewnie, że książka zostanie wydana, ale zatrzymajmy się na chwilę... Crowdfunding to forma finansowania różnego rodzaju projektów przez społeczność. Tak więc za naszą granicą wydano książkę science fiction, którą zachwycali się ludzie (w tym tacy, którzy raczej po ten gatunek nie sięgają). Zachwycali się, że nie jest to zwykła książka, bo jest bardzo bogata graficznie. Na końcu filmiku znajdziecie kilka ujęć tego czego możecie spodziewać się w środku. Wydawnictwo Moondrive podobał się tytuł, ale albo nie byli przekonani, czy to się w Polsce sprzeda albo chcieli dać czytelnikom nowy rodzaj promocji. Zrobili zbiórkę z celem, ile potrzebują zebrać pieniędzy, aby ją wydać. Dzięki reklamom (ja się dowiedziałam z BookTuba, a potem trafiłam na jedną na Facebooku), zbiórka się udała i po ok. 1,5 miesiąca książka została wydana w Polsce. Nie napisałam jeszcze najważniejszego, często crowdfunding wiąże się z tym, że wspierając projekt dostajesz coś w zamian, nie raz jest to symboliczna wzmianka, ale nie raz możesz otrzymać gotowy produkt i gadżety.

Jeśli po takim wstępie jesteś ciekawy jak wyglądał ten pakiet oraz jak wygląda książka w środku, zapraszam do oglądania.


Komentarze

Popularne posty